Intensifying the foreign language proficiency at the secondary school within the framework of multilingual education
საკვანძო სიტყვები:
multilingual education, methods of teaching, psychological logic, approach.ანოტაცია
The article under consideration dwells upon the comparative analysis of the contemporary foreign languages teaching methods of the modern systems of secondary education of Canada and Ukraine with the emphasis on the multilingual aspect of their development.
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
2023-06-01
როგორ უნდა ციტირება
Konopelkina, O., & Bezrodnykx, I. (2023). Intensifying the foreign language proficiency at the secondary school within the framework of multilingual education. საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის, (2), 1–9. Retrieved from https://multilingualeducation.openjournals.ge/index.php/ijml/article/view/6684
გამოცემა
სექცია
სტატიები
ლიცენზია
ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .