გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
პუბლიკაციის ეთიკა
რედაქცია
მიმდინარე
მასალების გაგზავნა
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
საწყისი
/
არქივები
/
No. 12 (2018)
No. 12 (2018)
გამოქვეყნებული:
2023-05-24
სრული გამოცემა
No. 12 (2018) (English)
სტატიები
Towards the studying of Kodorian Svan speech
Iza Chantladze
1-12
Towards the studying of Kodorian Svan speech (English)
Negation and Conditional-Resultative Hypotactic Constructions in the Kartvelian Languages
Maia Lomia, Nino Chumburidze
13-19
Negation and Conditional-Resultative Hypotactic Constructions in the Kartvelian Languages (English)
On the Relation between Inference and Epistemics in the Verb Paradigm of the Kartvelian Languages
Ramaz Kurdadze, Ketevan Margiani, Maia Lomia
20-27
On the Relation between Inference and Epistemics in the Verb Paradigm of the Kartvelian Languages (English)
Teaching Georgian as a second language: Modality and Tense (modal unda)
Nino Sharashenidze
28-36
Teaching Georgian as a second language: Modality and Tense (modal unda) (English)
Teacher Training: Educational Activities for Pre-Service Teachers
Vilija Targamadzė, Vaiva Juskiene, Mariam Manjgaladze
37-48
Teacher Training: Educational Activities for Pre-Service Teachers (English)
The Role of Tutor’s Feedback in Writing E-Course
Ketevan Gochitashvili, Giuli Shabashvili
49-57
The Role of Tutor’s Feedback in Writing E-Course (English)
ენა
ქართული
English