გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
პუბლიკაციის ეთიკა
რედაქცია
მიმდინარე
მასალების გაგზავნა
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
საწყისი
/
არქივები
/
No. 7 (2016)
No. 7 (2016)
გამოქვეყნებული:
2023-05-29
სრული გამოცემა
No.7 (2016) (English)
სტატიები
Textbook Analysis of the Primary Education in Georgia from Gender Perspective
Natia Gorgadze
1-10
Textbook Analysis of the Primary Education in Georgia from Gender Perspective (English)
Designing the Sequence of Content Acquisition for Science and Language Integrated Learning Programme for Grade 1 Students
Indra Odina, Irina Griņevska
11-31
Designing the Sequence of Content Acquisition for Science and Language Integrated Learning Programme for Grade 1 Students (English)
Language of Education, Its Importance and Perspectives in Bilingual Education in Samtskhe-Javakheti
Maka Kachkachishvili-Beridze , Lali Beridze
32-41
Language of Education, Its Importance and Perspectives in Bilingual Education in Samtskhe-Javakheti (English)
Second / foreign language teachers' challenges and the ways of solutions
Ketevan Gochitashvili
42-48
Second / foreign language teachers' challenges and the ways of solutions (English)
Ethics and English Integrated Learning in Latvian Primary Schools
Kristīne Gailīte
49-68
Ethics and English Integrated Learning in Latvian Primary Schools (English)
Transforming the Latvian Multilingual and Intercultural Education Experience into Flourishing Europe
Ligita Grigule, Indra Odina
69-77
Transforming the Latvian Multilingual and Intercultural Education Experience into Flourishing Europe (English)
ენა
ქართული
English