გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
პუბლიკაციის ეთიკა
რედაქცია
მიმდინარე
მასალების გაგზავნა
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
საწყისი
/
არქივები
/
No. 21 (2022)
No. 21 (2022)
გამოქვეყნებული:
2024-03-24
სრული გამოცემა
#21,2022 (English)
სტატიები
Lexical Repetition in the Hypotactic Constructions of Kartvelian Languages
Ramaz Kurdadze, Maia Lomia, Nino Tchumburidze, Ketevan Margiani
1-9
Lexical Repetition in the Hypotactic Constructions of Kartvelian Languages (English)
Students' cognition in the teaching of technology opportunities for activity development
Rehan Tapdig Hajizadeh
10-18
Students' cognition in the teaching of technology opportunities for activity development (English)
Investigating Speech Characteristics of Georgian Native and Non-Native Speakers: A Forensic Phonetics Study
Mariam Navadze
19-30
Investigating Speech Characteristics of Georgian Native and Non-Native Speakers: A Forensic Phonetics Study (English)
Lingua-cultural Peculiarities of Tourism Discourse and the Perspective of its Teaching
Irine Goshkheteliani, Anna Kalandia
31-52
Lingua-cultural Peculiarities of Tourism Discourse and the Perspective of its Teaching (English)
Ways of Forming Social-Emotional Development In Preschool Children
Nigar Ismailova
53-64
Ways of Forming Social-Emotional Development In Preschool Children (English)
Development of Reading Ability in Childhood by the Example of Georgian Language
Maia Shavshishvili
65-79
Development of Reading Ability in Childhood by the Example of Georgian Language (English)
The State policy of Languagesinthe Republicof Kazakhstan
Anara Karimsakova, Aigul Kupenova, Gulzhana Kuzembayeva
80-85
The State policy of Languagesinthe Republicof Kazakhstan (English)
Several aspects of the phenomenon of interference in the teaching of the Georgian language
Kakha Gabunia, Elisabed Machitidze
86-99
Several aspects of the phenomenon of interference in the teaching of the Georgian language (on the example of Azerbaijani-speaking learners) (English)
Review: Larissa Aronin. An Advanced Guide to Multilingualism.
Ekaterina Protassova
100-102
Reviews Larissa Aronin. An Advanced Guide to Multilingualism. (English)
ენა
ქართული
English