გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
პუბლიკაციის ეთიკა
რედაქცია
მიმდინარე
მასალების გაგზავნა
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
საწყისი
/
არქივები
/
No. 17 (2021)
No. 17 (2021)
გამოქვეყნებული:
2023-05-21
სრული გამოცემა
No.17 (2021) (English)
სტატიები
A Study on the Growing Tendency of Students Involved in the Submersion Program in Georgian Schools and the Effectiveness of Its Implementation
Lena (Elene) Jajanidze
1-24
A Study on the Growing Tendency of Students Involved in the Submersion Program in Georgian Schools and the Effectiveness of Its Implementation (English)
Pluricentrity, Multilingualism and Heterogeneity of the Learners’ Groups
Ekaterina Protassova
25-46
Pluricentrity, Multilingualism and Heterogeneity of the Learners’ Groups (English)
Reconsidering Monolingual Strategies of Bilingual Education through Translanguaging and Plurilingual Educational Approaches. Are We Moving Back or Forward?
Shalva Tabatadze
47-63
Reconsidering Monolingual Strategies of Bilingual Education through Translanguaging and Plurilingual Educational Approaches. Are We Moving Back or Forward? (English)
Pseudo incorrect use of“singularetantum”formsin social media Georgian
Zakharia Pourtskhvanidze
64-70
Pseudo incorrect use of “singulare tantum” forms in social media Georgian (English)
Implications on applying the Web 2.0 software to teach a Chinese L2 learner online
Qiao-Yu Cai
71-82
Implications on applying the Web 2.0 software to teach a Chinese L2 learner online (English)
On the Issue of Reading Multimodal Texts
Roma Kriaučiūnienė, Paulė Papaurėlytė
83-104
On the Issue of Reading Multimodal Texts (English)
ენა
ქართული
English