გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
პუბლიკაციის ეთიკა
რედაქცია
მიმდინარე
მასალების გაგზავნა
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
საწყისი
/
არქივები
/
No. 10 (2017)
No. 10 (2017)
გამოქვეყნებული:
2023-05-27
სრული გამოცემა
No. 10 (2017) (English)
სტატიები
TBL (Task-Based Learning) approach and multilingual environment
Tsisana Giguashvili
1-7
TBL (Task-Based Learning) approach and multilingual environment (English)
Subtitling of films as a potential tool in learning Greek as a second or as a foreign language
Georgia Dimopoulou
8-17
Subtitling of films as a potential tool in learning Greek as a second or as a foreign language (English)
Why do I Consider Teaching to Be an Art?
Maia Alavidze
18-29
Why do I Consider Teaching to Be an Art? (English)
Advantages of not Knowing your Students’ Language: A Case Study of a Multilingual Group of English Language Learners
Nino Nijaradze, Natia Zviadadze
30-42
Advantages of not Knowing your Students’ Language: A Case Study of a Multilingual Group of English Language Learners (English)
The significance of multilingual education in the context of integration of minorities into society
Kakha Gabunia
43-51
The significance of multilingual education in the context of integration of minorities into society (English)
Batumi Linguocultural Digital Archive
Manana Tandaschwili, Ramaz Khalvashi, Khatuna Beridze, Manana Khakhutaishvili, Nino Tsetskhladze
52-68
Batumi Linguocultural Digital Archive (English)
On the Reinterpretation of the Terms Denoting Evidential Tenses in the Kartvelian Languages
Ranaz Kurdadze, Maia Lomia, Ketevan Margiani
69-77
On the Reinterpretation of the Terms Denoting Evidential Tenses in the Kartvelian Languages (English)
ენა
ქართული
English