გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
რედაქცია
მიმდინარე
მასალების გაგზავნა
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
საწყისი
/
არქივები
/
No. 10 (2017)
No. 10 (2017)
გამოქვეყნებული:
2023-05-27
სრული გამოცემა
No. 10 (2017) (English)
სტატიები
TBL (Task-Based Learning) approach and multilingual environment
Tsisana Giguashvili
1-7
TBL (Task-Based Learning) approach and multilingual environment (English)
Subtitling of films as a potential tool in learning Greek as a second or as a foreign language
Georgia Dimopoulou
8-17
Subtitling of films as a potential tool in learning Greek as a second or as a foreign language (English)
Why do I Consider Teaching to Be an Art?
Maia Alavidze
18-29
Why do I Consider Teaching to Be an Art? (English)
Advantages of not Knowing your Students’ Language: A Case Study of a Multilingual Group of English Language Learners
Nino Nijaradze, Natia Zviadadze
30-42
Advantages of not Knowing your Students’ Language: A Case Study of a Multilingual Group of English Language Learners (English)
The significance of multilingual education in the context of integration of minorities into society
Kakha Gabunia
43-51
The significance of multilingual education in the context of integration of minorities into society (English)
Batumi Linguocultural Digital Archive
Manana Tandaschwili, Ramaz Khalvashi, Khatuna Beridze, Manana Khakhutaishvili, Nino Tsetskhladze
52-68
Batumi Linguocultural Digital Archive (English)
On the Reinterpretation of the Terms Denoting Evidential Tenses in the Kartvelian Languages
Ranaz Kurdadze, Maia Lomia, Ketevan Margiani
69-77
On the Reinterpretation of the Terms Denoting Evidential Tenses in the Kartvelian Languages (English)
ენა
ქართული
English