გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
პუბლიკაციის ეთიკა
რედაქცია
მიმდინარე
მასალების გაგზავნა
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
საწყისი
/
არქივები
/
No. 6 (2015)
No. 6 (2015)
გამოქვეყნებული:
2023-05-31
სრული გამოცემა
No. 6 (2015) (English)
სტატიები
Learner Corpora and Their Potential for Multilingual Teaching
Zakharia Pourtskhvanidze
1-11
Learner Corpora and Their Potential for Multilingual Teaching (English)
Multilingually and multiculturally oriented Master’s curriculum: Oles Honchar Dnipropetrovsk National University experience
Alla Anisimova, Iryna Popova, Iryna Bezrodnykx
12-25
Multilingually and multiculturally oriented Master’s curriculum: Oles Honchar Dnipropetrovsk National University experience (English)
Cognizable or yet not discovered Generation Z: viewpoint of comprehensive school teachers (case of Lithuania)
Vilija Targamadzė, Raimonda Minkutė-Henrickson Minkutė-Henrickson
26-36
Cognizable or yet not discovered Generation Z: viewpoint of comprehensive school teachers (case of Lithuania) (English)
Developing Intercultural Competence in Students - Philologists through Literature
Liliia Teterina
37-45
Developing Intercultural Competence in Students - Philologists through Literature (English)
Kartvelian vocabulary as an intangible cultural heritage and Georgian-Megrelian-Laz-Svan-English dictionary
Ramaz Kurdadze
46-54
Teaching strategies of second language writing component according to Georgian language data
Giuli Shabashvili
55-79
Teaching strategies of second language writing component according to Georgian language data (English)
ენა
ქართული
English