გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო ჟურნალი მულტილინგვური განათლებისთვის
ჟურნალის შესახებ
პუბლიკაციის ეთიკა
რედაქცია
მიმდინარე
მასალების გაგზავნა
რეცენზენტებისთვის
ავტორებისთვის
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
საწყისი
/
არქივები
/
No. 24 (2023)
No. 24 (2023)
გამოქვეყნებული:
2024-06-03
სტატიები
Strategies and Methodologies for Second Language Learning
Nino Meskhi
1-9
PDF (English)
Quotation in English Textbooks: Pragmatic Effect
Svitlana Nasalkina
10-19
PDF (English)
The Russification Language Policy in Georgia (Based on the Georgian Émigré Newspaper “Sakartvelo”)
Irine Chachanidze, Tamar Guchua
20-36
PDF (English)
Morphological Awareness and Vocabulary Acquisition. The contribution of Explicit Morphological Instruction in the acquisition of L2 vocabulary
Letizia De Togni
37-52
PDF (English)
Difficulties in learning a second language and ways to overcome in pupils with dyslexia
Maia Shashviashvili, Manana Melikishvili
77-86
PDF (English)
Native Speakerism in the Online ELT market
Ana Jovic
87-93
PDF (English)
Multilingualism in Germany and the Role of Submersion and Immersion Programmes
Mathias Hutz
94-102
PDF (English)
ენა
ქართული
English